Προνήπιο
Tα παιδιά απομακρύνονται σταδιακά από το μοντέλο της πολλής αγκαλιάς και της μεγάλης τρυφερότητας και περνούν σε ακόμη πιο αυτόνομη φάση. Καλούνται να ορίσουν με ακόμη μεγαλύτερη σαφήνεια τους δικούς τους κανόνες για την λειτουργία της τάξης, να πάρουν τις δικές τους (ομαδικές) αποφάσεις για το τι θέλουν να ερευνήσουν και με τι να ασχοληθούν, και γενικότερα ωθούνται από τις δασκάλες στο να μάθουν να αναλαμβάνουν την ευθύνη των δικών τους επιλογών.
Αρχίζουν επίσης να αναπτύσσουν τις δεξιότητες που θα ορίσουν όλη την μετέπειτα σχολική τους ζωή (έρχονται σε επαφή με το διάβασμα, το γράψιμο, την επιστημονική έρευνα, την τεχνολογία) χωρίς όμως αυτό να γίνεται διδακτικά. Είναι πολύ σημαντικό στο στάδιο αυτό τα παιδιά να αγαπήσουν βιωματικά την μάθηση, και για τον λόγο αυτό η ανάπτυξη κάθε είδους ικανότητας γίνεται μυρίως μέσα από το παιχνίδι και από την διερεύνηση των αναγκών και των επιθυμιών, που τα ίδια τα παιδιά θέτουν.
Εδώ οι δασκάλες γίνονται περισσότερο συνεργάτες των παιδιών και δρουν λιγότερο προστατευτικά απέναντι τους. Τους απευθύνονται πάντοτε σε ισότιμο επίπεδο και δεν λύνουν προβλήματα για τα παιδιά, αλλά τα βοηθούν στο να βρίσκουν μόνα τους τις απαντήσεις μέσα από την συζήτηση & τον σεβασμό στους κανόνες της ομαδικής ζωής που τα ίδια τα παιδιά έχουν ορίσει (αναλογία 10-12 παιδιά ανά παιδαγωγό).
Στο προνήπιο τα αγγλικά γίνονται πλεόν για δύο ώρες κάθε εβδομάδα. Οι δασκάλες των τμηματων είναι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ρομποτικής μέσα απο τα προγράμματα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ενώ παράλληλα λειτουργεί και ένα απογευματινό extra εργαστήριο αγγλικών (English Lab), τα παιδιά που συμμετέχουν στο οποίο έρχονται σε επαφή με την γλώσσα μέσα από λειτουργίες της πραγματικής ζωής που συμβαίνουν σε αγγλόφωνες χώρες.
Που εστιάζουμε
Οι παιδαγωγικές μας αρχές

Φρέσκα ή νωπά προϊόντα

Βιολογικής καλλιέργειας

Σπιτικά επιδόρπια